onsdag 13. februar 2013

Jobb på fridag...


Ada

Jeg synes Ada har blitt skikkelig gammel i vinter. Hun blir jo 11 år i begynnelsen av april, så det skulle bare mangle. Hun har begynt å klø seg veldig, så nå er hun nesten dalmantiner flekkete. Ikke hvit og svart, men svart og pelsløs. Skal vi ut på ski vil hun ikke være med. Ut for å tisse til kvelds er heller ikke favoritt syslen. Nei best å ligge helt rolig inne. Det får gå så lenge det går, men jeg får nok ikke beholde henne så fryktelig mye lenger er jeg redd. 

I dag ble det snørekjøring på jordet med Mounty, for da kunne Ronja også bli med på tur. Når vi kom inn igjen ble det kloklipping og poteklipping av hele bunten. Håret mellom potene vokser så fort, så nå samlet det seg isklumper igjen. Synes ikke det er så lenge siden jeg hadde klippet dem jeg. Det ble ingen bilder i dag for kamera var tomt for strøm. Tenkte ikke på å sette det til lading før jeg tok en liten tur på jobb i dag. Det er lønningsuke og så får vi besøk fra tollrevisjonen og høre konklusjonen deres i morgen, så da er det ikke så sikkert jeg får gjort noe særlig annet. 

Men til helga blir det nok mange bilder, for da er jeg så heldig å få passe Mina igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...