onsdag 27. februar 2013

I farta!


Selv om mamsen vasket i dag både hus og klær så ble det tur i skauen på oss. Etterpå ble Ada og Happy satt inn for mamsen fant fram skiene. Vi fikk en lang skitur på jordet, siden det var noen få kuldegrader så var det kjempeføre. Det gikk svinaktig fort i nedoverbakkene, så da måtte vi pelsdotter løpe alt vi orket så mamsen ikke skulle forsvinne av gårde uten oss! Da skjønte jeg hvorfor Ada og Happy fikk være inne, for dem orker ikke så mye lenger.


I skauen var kamera med, men på skituren så ble det ikke ett bilde for mamsen var redd for å dette så lang hun var oppå kamera når det skulle gå fort. 


I sakuen er det mye å sjekke ut, selv om vi gikk her i går også...


Jeg er blitt ganske flink til å stoppe opp og posere for mamsen med kamera. Rimelig stolt altså, for tidligere så bare ruset jeg fram og lukket ørene for mamsen og fotoaparatet. Men ikke nå lenger, for nå er jeg jo nesten voksen!


Under granbuskene er det små huler nå som det er så mye snø, og disse hulene er kjempe spennende å utforske. Særlig alene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...