mandag 18. februar 2013

Full fart


I går så var det full fart før Mina skulle dra. Da hadde vi det kjempegøy!


Vi løp alt vi orket så mamsen kunne få tatt noen bilder av oss. Etterpå var det skitur sammen med alle de andre pelsdottene.


Mina er to måneder yngre enn meg, men vi ser ganske like store ut...


Mina tar helt av når vi er ute i snøen.


Plutselig så forsvinner hun til skogs!


Mina tar virkelig av, men jeg holder meg heller på veien så jeg slipper å få så mye snøklumper i pelsen min.


Det er ikke alltid det er like enkelt å komme seg opp på veien igjen...


Hallo kom deg opp igjen nå da så vi kan fortsette å leike!


Ja kom igjen da!


Hva skal vi finne på nå da?


Kom og ta meg da!


1 kommentar:

  1. Vilka underbara, fartfyllda bilder!
    Där skulle jag gärna varit med.
    Puss från Melody

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...