lørdag 19. januar 2013

Vil du være med meg på tur?


Vil dere være med til skauen i dag? Jeg stortrives der med all snøen og alle luktene som er der etter de ville dyrene. Også får jeg løpe alt jeg orker forran mamsen.


Når jeg løper kjempefort så ser det ut som jeg flyr! Legg merke til de flotte lange ørene mine!


Se nå lettet jeg...!


Jeg simpelthen elsker vinteren, da er det så utrolig godt å komme inn igjen etterpå og sove ved ovnen eller på fanget til mamsen i kosestolen vår.


Med nyklippede poter så slipper jeg at snøen fester seg som små isklumper og jeg kan løpe kjempefort uten at det gjør vondt.


Det er litt tyngre å løpe der det ikke har gått noen tidligere, men det er mer gøy å løpe i bare snø!


Kom da pelsdotter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...