onsdag 30. januar 2013

Nå er jeg blitt stor!


Nå kan ikke mamsen kalle meg liten lenger altså! Jeg har nemlig blitt skikkelig stor jente og fått løpetid!!! Nå er jeg akkurat som de andre pelsdottene. 


Det eneste som er dumt da er at jeg ikke får ligge i senga til Patran lenger. Jeg må ligge i buret mitt igjen. Akkurat det var ikke helt med i planen min da, men det går snart over sa mamsen. Og innen jeg skal på utstilling i slutten av februar så er det helt over. Nå skal jeg og mamsen legge oss i hardtrening, for når jeg er på sånn stor utstilling så må man være kjempeflink! Ja får nå får jeg sånne ordentlige resultater også, for i går ble jeg junior! 


Her lukta det jammen godt, kanskje det er ei mus som har gått der sa mamsen. Mus graver visst ganger inne i snøen, så om jeg er helt stille så kan det hende jeg hører den.


Når vi hadde vært på jordet og aiert i nysnøen så ble jeg ganske sliten altså.



Snø er egentlig ganske godt...

1 kommentar:

  1. Grattis - no e du kvinne!!! E nokke herk å løpe, men du får grådig mange hunks på besøk ;-) Alle slever etter deg!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...