onsdag 16. januar 2013

Dyrlegebesøk


I dag tidlig dro jeg og sekretæren til dyredoktoren for å tømme oss for blod! Han skulle sende det halve jorden rundt og sjekke om vi kunne bli syke! Så ble hun med meg hjem så vi kunne løpe litt i skauen før hun skulle hjem til kvelds når mamsen skulle handle litt.


Mamsen brukte coatkingen for å få av noe ragg på ryggen hennes, så hun måtte låne en av genserne mine når vi skulle ut på tur etterpå for det er fortsatt kaldt her. Mamsen visste ikke om Mina pleide å ha på seg noe når de går tur, men når det er -24 er det ikke noen ulempe å ha på seg litt lånt ull når en er nyraket for egen ull.


Sekretæren tok helt av oppover jordet når vi skulle opp i skauen i dag. 


Mamsen påsto at vi tok av litt begge to, men det er jeg slett ikke enig i!


Mina har blitt sju måneder og riktig så stor jente allerede.


Base i snøen er kjempegøy!


Vi leiker så godt i sammen så egentlig skulle vi vært mye mere sammen, det hadde vært gøy det. Men da sa mamsen at det ville ikke vært så gøy om vi var sammen hele tiden, som når det bare er innimellom. Hmmm DET tror ikke jeg noen ting på altså!


Jeg skal da ikke hjem ennå!!!


Mina og Ada


Førstemann til mamsen!


Etter en sånn løpetur så må man hvile ut littegrann...


Også er det jo nydelige meg da...


Men vi kan jo ikke kaste bort tiden med å dolle oss til for mamsen med kamera, nei vi må jo leike!


Mina 7 måneder


Sov godt, ingen veit hva morgendagens eventyr blir....

2 kommentarer:

  1. Wow, skal si hon lille har vokst noe alvorlig mye! Hellane. Dokkar e jo like store som meg no. Tiden går altfor fort. Så kult ut å løpe i den snøen med genseren. Eg sku vært med dokkar ;-)

    SvarSlett
  2. DET hadde vært stilig det Maya! Kom og løp med oss nestegang... ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...