onsdag 2. januar 2013

Back in shape...


Det hørte jeg på en film som mamsen så i jula, så syntes jeg det hørtes utrolig stilig ut, så det måtte jeg bare få med her altså! Mamsen så ganske mange filmer i jula, må jo kose seg når vi var ute på ski hver dag og koset oss i snøen. Nå er pelsdottene ferdig med løpetiden sin, men ingen av dem skal ha små pelsdotter denne gangen. MEN Happy som er innom fra tid til annen skal ha små pelsdotter. Ja mamsen planlegger det da, så i dag var hun med papsen sin for å sjekke hos dyrlegen sin. Så litt over helga så skal mamsen hente henne for å dra på sånn voksentur. Da får ikke jeg være med... det er litt kipt da! Tenk mamsen på tur med en pelsdott som ikke bor her til daglig! Gjett om jeg skal ta igjen det altså!

I dag bestilte mamsen time hos dyrlege for meg og sekretæren. Mamsen skulle visst finne ut om vi var friske! HA! Hørt sånt tull da, klart vi er friske. Men jeg kan nå ofre noen liter blod jeg så mamsen blir beroliget. Men jeg kan garantere jeg at både lunger, hjerte, nyrer, lever og magesekk er bra. Til og med snuta er perfekt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...