onsdag 26. desember 2012

Se på Sjokko

* *

Nå er mamsen på tokt etter småtriks jeg skal lære meg i romjula. Ja mamsen følger med hos Sjoko, for han er født hos Marit som er nesten naboen vår og har flere cockere. Mamsen hadde sjekket valpekullet hennes, men akkurat da hadde mamsen valper på pelsdottene selv. Da blir det for mye jobb og godt var det, for da kom jo JEG til mamsen. Etterhvert som mamsen fulgte med hos Sjoko, så flyttet han og da begynte mamsen hans å jobbe hos en stor kunde av firmaet til mamsen. Verden er ikke så stor sa mamsen.

Han Sjoko har trenet lenge, så jeg og mamsen får starte i det små som mamsen sier. Mamsen har meldt oss på Fristyle kurs, men det var fult allerede så vi måtte stå på venteliste. Mamsen tror det er lurt om jeg ikke er helt blank når det starter... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...