tirsdag 25. desember 2012

Se hva jeg fikk til jul


Jeg fikk et lite bein...


... ja også en sånn gul ball som Max har fikk jeg av mamsen til jul.


Ja pelsdottene fikk hver sin ball også, så vi skulle ha vær vår. Mamsen tenker nå på alt og da!


Nå skjønner jeg hvorfor alle sier at de koser seg i jula... det gjør i allefall jeg!


Men av Aslaug som jeg er med og kjører egg til, fikk alle pelsdottene og JEG et kjempestort bein hver! Jeg måtte ha hjelp av mamman til mamsen når jeg skulle få tak på det. Det var nesten like stort som meg!


Genseren til Maya ble ferdig i går kveld, så bare det blir noen vanlige arbeidsdager nå så går den i posten! Jeg ble litt missunlig på den altså, så det spørs om ikke mamsen må strikke en sånn mariusgenser til meg også på sikt.

2 kommentarer:

  1. Ouææææ! Sjekk den genseren dååå! Hellane kor fin an ble :-) Hurraaaa!!! Gleder meg masse til å bruke an. Kommer sikkert til å sove i an om natten eg. Så glad e eg for an! E jo greit å få den på nyåret, og være fresh og fin i 2013 liksom ;-)

    Du har jo fått kjempe mye gøy til jul då. Eg fikk masse også, men får sikkert ikkje tid til å blågge om det. Mamma reiser fra meg i morgen og tar med seg mac'en min :-(

    Ha en SUPER romjul Ronja, og godt nyttår dersom eg ikkje får mac'en tilbake i tide ;-*** Hils din flinke mor!

    SvarSlett
  2. Uff det blir sikkert skikkelig ensomt for deg når mamsen din drar fra deg! Du får ta toget til meg ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...