torsdag 13. desember 2012

Santa Lusia...


Patran var på Lysmesse med speideren i dag og når hun kom hjem ble det Lusiatog på Malin. Malin har fått løpetid så nå er det hennes tur til å tilbringe litt kvalitetstid alene nede, stakkars Mounty trenger litt leiking med flokken igjen etter noen uker med kontakt med et fåtall av hunder. Bare Tessy starter nå så blir vi ferdige med denne runden. Tessy har ennå ikke hatt løpetid, så det er på tide snart. Husker Malin var nesten halvannet år før hun fikk sin første løpetid, så det kan hende hun drøyer til sommeren. Jeg er mest spent på om jeg får en telefon fra Kristine snart, for nå er det på tide at Happy kommer igang med løpetiden sin.


Lady og Mounty er Lusiaer. Spørs om jeg får ta meg en tur til skogs og ta noen julebilder av dem. Nå laver snøen ned og kulda har sluppet det verste taket, så det er håp før jul. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...