lørdag 15. desember 2012

Nesten Nissemor!


Nissegenseren ble ferdig i kveld!


Gleder meg til å prøve den ute i masse snø i morgen. Nå er det kvelden og mørkt ute, men i morgen har mamsen lovet meg at bare vi to skal ut i snøen og skikkelig base i den nye nissegenseren min. Garnet vier seg litt når det har blitt fult av snø noen ganger, så da får den samme fasongen som meg. 


Nå har mamsen fått mail av mamsen til Maya, så i morgen skal hun begynne på Mayas genser. Hun er så si like stor som meg, så mamsen bruker en av mine gensere som mal og strikke etter. Tipper Maya følger med hos meg framover for å sjekke hvor langt mamsen kommer på genseren hver kvel...

3 kommentarer:

  1. Så fin du är i din jultröja - men allt klär ju en skönhet;-) Hälsa mamsen att vi tycker hon är duktig som kan göra sådan flotta genser till hundar.
    Önskar en en härlig 3:e advent!

    SvarSlett
  2. Hellane så fin den ble, og med deg som modell ble det jo rein julemagi! Ahh...no gleder eg meg til å se kordan min blir. Klarer nesten ikkje å vente :-D IIIIIIK!!!!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...