onsdag 5. desember 2012

Morgenstemning i Strømsoddbygda


Kaldt og kaldt fru Blom, men i dag var det nå ikke mindre enn 13 kalde så det kan en ikke klage på.


Når jeg hadde kjørt Patran på skolen i dag så hadde jeg tatt med meg hundene, ja bortsett fra Mounty, for å gå en tur ett annet sted enn jeg pleier. Når en har hatt hund i 24 år og bodd på samme stedet så er det ikke veldig mange kroker i nærområdet en ikke har trasket rundt i.


Jeg var så tidlig ute at det ennå ikke var blitt helt lyst og månen hadde heller ikke gått og lagt seg.


Når det har vært forholdsvis kaldt i en periode, så blir mange bekker til reineste kunstverkene.


Nå er vi hjemme igjen og prøver å få unna noe huslige sysler mens man putter ved i ovnen forholdsvis hyppig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...