søndag 9. desember 2012

Kjempeknall helg!


Det er godt å ha med buret mitt når jeg var med Merethe på tur i helga. Jeg og pus ble gode venner etterhvert, så når jeg gikk for å slappe av så ville gjerne pus være med også. Men han måtte pent stå utenfor døra og kikke inn.


Ja også må jeg får presentere Max, han er en gammel mann, like gammel som Ada! Men jeg måtte jo prøve å få han til å leike bitte litt med meg da...


Dem har en stor plen som jeg kunne løpe alt jeg orker på.


Men jeg må huske å stoppe før jeg kommer til kanten av plenen, ellers havner jeg rett i Tyrifjorden.


Martin kastet ball med meg som jeg løp for å hente.


Den var litt stor å få inn i munnen, så jeg måtte holde den fast med poten min så den ikke trillet avgårde.


Du får den aldri igjen!


Martin var kjempegøy å leike med. Han løp føre og jeg løp det jeg klarte etter for å prøve å ta ballen før han. 


Men jeg klarte det jeg!


Martin og meg "Min beste venn"!


Ikke vær så kip da Martin, kast ballen til meg!


Jippi!!!


Tennisballer er gøy altså, jeg må få mamsen til å kjøpe noen sånne til meg til jul. Ja for det har jeg fått med meg altså, jul da får man ting...  eh kanskje jeg bør fikse noe til mamsen også ?


Både jeg og Martin elsker å danse! Martin er gøy å danse med! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...