onsdag 12. desember 2012

Julegavehandling


På fredag når jeg skulle hente Merethe i Hole så var jeg litt tidlig ute så jeg stakk innom minnestedet til Utøyaofrene. Det var litt rart å se det enslige lyset som lyste ute på øya.


I dag har ferden gått til Mjøndalen city for julegavehandel. Siden Malin har fått løpetid igjen, så er det fortsatt stokking av hunder hjemme. Her er Mounty på jobben på tirsdag. Han ligger stort sett rett ut hele dagen, men er det noen innom for å hilse så er han parat for kos. I dag da jeg skulle handle julegaver tok jeg med meg Ronja. Utstyrt med genser så hadde hun det bra i bilen mens jeg handlet og kjørte fra butikk til butikk. Mounty og Tessy sto ute i hundegården, mens de andre var inne. 


Mina derimot er mer propell på jobb. Kan du se henne?


DER er Mina! Hun hadde gravd seg under teppene...


Så si ferdig med alle julegavene i dag, i allefall de dyre gavene. Det er jo ikke til å komme fra at ungene får de dyreste gavene hvert år. Så får Leif være med til Hønefoss og handle resten på lørdag. Da skal Patran på overnattingsbesøk til bestemoren sin, så i helga blir det stille hjemme. Men noe julebordantrekk ble det ikke i dag. Ikke engang nye joggesko kjøpte jeg meg. Jeg får mark av å handle i butikker, så det er bare å kjøpe det en skal og dra hjem igjen. Jeg får mark av alle disse susehodene som ikke veit hva dem skal ha eller om de skal velge den eller den. Jeg tar lynavgjørelser og blir ferdig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...