lørdag 15. desember 2012

Julebord


I går kveld var jeg på kjempekoselig julebord på Normin. Vi var på Sundvolden hotell og så på hypnoseshow med 

Torgrimholte.com


Vi skulle lure opp sjefen på senen, men han var ikke videre interessert gitt, hm kan ikke skjønne det. De to som ble hypnotisert på senen følte seg nok bitte litt snytt da showet var over, for dem husket ingen ting i det heletatt av noen ting. Før showet gikk vi gjennom status for firmaet, nye kontrakter for leveranser for 2013 og utbyggingen som starter snart. Etter showet var det mye god mat og det vi ville av drikke. Utpå kvelden flyttet vi oss over i salongen og det var skikkelig koselig julebord. Ingen som var synlig beruset eller ble kranglete. Vi satt rundt et bord alle sammen og snakket om det meste fra kunst til den mye omtalte boka som "alle kvinner" leser om dagen. Jeg kom meg ikke hjem før nærmere 3 i natt og da må jeg innrømme at det var ikke sørlig fristende å stå opp med Ronja halv sju for at hun måtte på do. Når hun var ferdig endte hun opp i bur igjen og da holdt hun fred helt til jeg sto opp ved halv ti tiden.


Nissegenseren til Ronja ble ferdig i kveld.

Siste rest av julegaver ble kjøpt inn og Patran ble lempet av hos bestemoren sin i Hønefoss. I kveld var jeg og Leif ute og spiste for første gang på flere år. Det ble ikke mer eksklusivt enn Peppes, men det er mer enn nok for meg. Med reint hus og reint på senga så er det vel bare å krype i køya snart så en ikke sover så lenge i morgen. Snøen laver fortsatt ned, så nå kan en snart ta fram skiene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...