søndag 18. november 2012

Så jævlig forbannet!!!!!

Ja jeg veit at det er dumt å gå inn på Finn.no jeg blir jo så jævlig forbannet hver gang og denne gangen trengte jeg ikke å gå lenger enn å søke på flat coated retriever. En av mine valpekjøpere har et useriøst kull. Skal en ha valper på tispa så må en starte før den er 8 år. Og ikke nok med det at noen kjøper en valp til full pris av noen som ikke har snøring på det dem driver med og ikke har NKK registrert valpen engang!!!! Et par andre valper er også tragiske der, to valper selges pga plassmangel! Hallo om du tror du ikke har kapasitet til å ta deg av valper som ikke blir solgt når de er 8 uker, nei så får du la vær å ha kull!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...