mandag 26. november 2012

Julepynten på plass


Hadde en magefølelse på at det kom litt snø i helga, så på fredag pyntet jeg og Ronja på tujaene på jobben. Selv om det er litt tidlig, så blir det jo kjempekoselig å komme på jobb når det ennå er mørkt. Med snø og lys så blir det julestemning, og nå er det vel bare 28 dager eller så før det braker løst! Jeg har kontor i det midterste vinduet, så jeg ser rett ut på ett av trærne. I bakgrunnen så kan du skimte fabrikken hvor det lages premikser til alle typer dyrefor.


Koslig på jobb da, iforhold til høsten med bare mørke. Litt mer snø nå, så kan en ta fram skiene. I dag ble Mounty med meg på jobb, for nå begynner det å bli litt i meste laget for at han skal beholde matlysten. Ada er så si ferdig med løpetiden, men Lady er bare i startfasen. Håper på telefon fra Kristine jeg så Happy har kommet igang også. Men det lar vente på seg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...