torsdag 4. oktober 2012

Tur ved elva


I dag sjekket vi ut havna nede ved elva, der har dem hogget ned mye av skauen. Men det var kjempegøy å løpe mellom stubbene. 


Det var så mange spennende lukter der, som jeg måtte sjekke ut.


Nå som det har regnet så mye i det siste så er det brede bekker på kryss og tvers der. Da løper jeg alt jeg orker! Mamsen sier at jeg snart må slutte med det, ellers blir jeg iskald på tur og må ha på meg regnfrakk og støvler! Nei, trukk'e det gitt!


Når jeg er på tur er det full fart hele tiden, så når vi kommer inn igjen så ligger jeg rett ut og snorker. Gjett om jeg storkoser meg'a?


Mamsen mener at jeg ikke behøver å gå alle steder de store pelsdottene går, men jeg må jo holde meg i nærheten om dem finner noe som er spennende. 


Når jeg er vel over bekken, så kan jeg drikke litt.


Inkalling er jeg kjempeflink til, når mamsen roper så kommer jeg med en gang. Det er kjempe bra sier mamsen, for da kan jeg gå løs på tur jeg også sammen med de andre pelsdottene.


Jeg overlater til pelsdottene å ta med seg ting videre. Jeg trenger ikke slit med det jeg, når dem gladlig er mine tjener... nja ikke alltid jeg får det når vi kommer hjem da, men når dem er leie så tar jeg det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...