torsdag 11. oktober 2012

Trening!


I dag har jeg trenet i den store hundegården, den som har stort hundehus med varme i. Dersom jeg skal være ute til vinteren sammen med de andre pelsdottene, så må jeg lære meg å gå i vippedøren. Akkurat det synes jeg ikke er så særlig kult. 


Jeg synes det er litt skummelt å dytte med snuta så jeg skal komme inn i huset og ut igjen. Men når mamsen lager en liten sprekk, så smetter jeg inn og er overlykkelig over all rosen jeg får av mamsen da. Mamsen håper jeg blir modig nok til å bruke døra før det blir skikkelig kaldt, ellers må jeg være inne sammen med Ada til vinteren. Gamle damer har visst slike privilegier dem, sier mamsen. Så om jeg skal være inne med Ada til vinteren, blir jeg brått gammel dame da??? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...