mandag 1. oktober 2012

Snille Britta!


Se hva mamsen har fått i posten i dag! Britta som jeg bodde hos i Sverige, har laget dette til meg! Se så fin jeg ble, men det var ikke så enkelt å logre med halen når jeg hadde det på. Jeg prøvde som bare det, men den syntes ikke... Bare jeg blir bitte litt større så stikker sikkert halen ut på andre siden. Britta la ved en kjempekoselig hilsen også. Tusen tusen takk snille Britta! Nå når jeg har fått et flott dekken er det bare å melde seg på utstillinger, for nå ligger pelsen helt glatt når jeg skal inn i ringen. Mamsen hadde tenkt å kjøpe ett sånt til meg, men så fikk vi det i posten før mamsen rakk å komme så langt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...