fredag 19. oktober 2012

Slitsomme dager


Du så slitsomt det er å ha besøk av sekretæren som jeg skal sysselsette, også i tillegg til de andre pelsdottene. Da er det kanllgodt å kunne ta en bitte liten powernap på sofaen mellom middag og tur og kveldslegging i bur. Jeg og sekretæren deler buret mitt, for jeg har så god plass. 


I dag  var det oppholdsvær, men det var nesten mørkt når vi skulle ta turen vår i kveld. Mamsen måtte handle etter jobb, så nå krysser hun fingre for ett bitte lite gløtt av sol i morgen. På søndag skulle det bøtte ned, så da blir det vel lite bilder av oss.


Sekretæren er så si ferdig shinet i pelsen, bare bitte litt på skuldrene og lårene som står igjen, men det skulle de ta i morgen tidlig før vi skulle ut på tur. 

God Natt og drøm søtt om små og store pelsdotter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...