søndag 21. oktober 2012

Skautur med sekretæren


Vi har vært i skauen hver dag mens sekretæren har vært her, men somregel så har det regnet så mamsen har ikke hatt med kamera. Men i dag ble kamera med på tur! Dagens prosjekt var å ta noen stilige bilder til Halloween. Men dem må dere vente med å se før dagen kommer. Pelsdottene stilte villig opp med både hatt og kost, men de bildene vil ikke jeg ha på siden min da! Så det får mamsen ordne i sin egen!


Sekretæren har virkelig koset seg disse dagene, har ikke sett snurten av noe bånd bare løpt løs alt vi orker begge to. Når vi var våkne så leika vi, så det skal bli bitte litt godt at hun skal hjem i morgen så jeg får sove lenge på formiddagen igjen. Ha hele hundegården for meg selv og ikke minst all kosen fra nabo'n for meg selv.


Ha! Nå er jeg større enn deg så, nå kan jeg nesten ta helt opp på himmelen!


Selv om det ikke regnet på turen i dag så klarte både jeg og sekretæren å bli skikkelig våte altså. Da var det bare å løpe for å holde varmen til vi kom hjem og kunne ligge i sofaen og kose oss i ullpledd. Det er deilig det!


Håper det ikke er så fryktelig lenge til sekretæren kommer på besøk igjen!

1 kommentar:

  1. Dokkar e bare too cool for school! Eg bare sier det ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...