torsdag 4. oktober 2012

Ny skatt oppdaget...


Tur ved elva i dag, der gikk vi litt lenger enn jeg har pleid å gjøre. Wups så dumpet jeg opp i et hav av kantareller, så nå har jeg ett nytt sted å plukke til høsten. De som sto der nå var kjempestore og ganske blasse, så de var trolig ikke særlig gode. Så gled deg til neste år Aslaug...


Skikkelig vått i skauen i dag... jeg ble litt våtere enn jeg trengte i dag. Jeg og Mounty skulle hoppe over over en bekk, men han skulle hoppe på skrå og jeg rett over. Det hadde jo godt greit det, om han hadde hoppet på skrå andre veien... men vi kolliderte og jeg landet så lang jeg var langsmed bekken oppå han. Det blikket han sendte meg da skulle jeg ha tatt bilde av, men jeg var mer opptatt av å redde kamera fra bading enn å bruke det akkurat da. 


Fordelen ved slike forhold er at en ikke skal bekymre seg over om hundene finner noe å drikke på turen.


Naturens små undre...


Hakkespetten skal visstnok ha igjen noen stubber og hakke i...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...