lørdag 1. september 2012

Planer er til for å endres...


Egentlig hadde jeg tenkt meg på tur opp Kleiva og ut til Kongens utsikt, men så fikk jeg nyss i at det skulle være Ringeriksdagen på torget i Hønefoss. Dårlig annonsert spør du meg, for den elendige lokalavisen har jeg boikottet. Der er det bare reklame og sport, men sosialisering ble det av både Tessy og Mounty. Det var flere som kom bort for å slå av en  hundeprat og lurte på valper. Tessy tødde opp etterhvert og var ikke så skeptisk som hun pleier i store folkemengder. Tror rett og slett det ble for mange og forholde seg til så da var alt helt greit på en måte.


Patran tok seg av Ronja så hun skulle få sin dose med sosialisering.  Etter en stund ble hun litt sliten og la seg ned for å sove, da var Patran snill og bar henne et stykke mot bilen. Siden jeg snart har en hel uke fri så blir det plenty med tid til å gå til Kongens utsikt. Eller kanskje jeg tar det en onsdag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...