søndag 2. september 2012

Jeg er en skikkelig skjønnhet!!!!




Her poserer jeg sammen med dommer Caroline Hals etter å ha vunnet gruppe 8.


Sjekk den profilen da! Det er bare å innrømme at jeg er en skikkelig dronning av ringen! 


Patran var med som fotograf i dag, må jo forevige at jeg er på utstilling for første gang. Det var skikkelig digg altså, så det skal jeg gjøre flere ganger. Må bare få sjefen til å sjekke terminlisten så jeg vet når jeg skal møte opp!


Jeg fikk en knallfin kritikk: 4 md utmerket helhet, utmerket hode og uttrykk. Korrekt bitt, bra front, god lengde i kroppen, fin overlinje. Meget godt vinklet bak, fin hale, utmerket pels og farge. Meget godt forbryst. Utmerket bevegelser, utmerket temperament. Vel vist.


Her sitter jeg og venter på at gruppebedømmelsen skal begynne. 


2 kommentarer:

  1. Wow, grattis! Du e flink og fin :) Eg hadde vært så nervøs hvis eg hadde drevet på me det der. Hadde jo seff vunnet rubbel og bit på utseende, men eg liker ikkje når fremmede mennesker kommer bort og glaner meg inn i kjeften og sånn. De har vel sett tenner før???Bra du tar ansvar og representerer :-) Håper du fikk mye snop i dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp massssssssse! Fikk et par typer jeg aldri har smakt tidligere også, dem var slett ikke verst.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...