tirsdag 4. september 2012

Jeg elsker høsten!


Vakre farger i naturen og ikke noen små krek som stikker og biter. Jeg foretrekker absolutt høsten framfor de andre årstidene. 


I går var jeg og Merethe avgårde til Prestfoss for å hente Happy. Da var det en som ble glad når vi kom hjem igjen. Mounty! Han forguder Happy og de er som erteris når hun er her. Du ser på han at han blir skikkelig glad når hun hoppet ut av bilen.


Tyttebærene begynner å bli modne, men dem liker jeg ikke å plukke. De smaker ikke noe godt når en spiser dem i skauen, så de får stå for min del.


Tessy begynner å bli temlig sliten før vi er hjemme igjen når vi går den lange runden i skauen.


Herlig å bade i søledammer etter regnværet.


Så må man rulle seg inngående når en er ferdig med gjørmebadet.


Skikkelig sølemagneter, så Happy må bades før hun skal på utstilling på lørdag. Kan nok hende jeg tar et bad på resten av bunsjen også når jeg først er i gang.


Her er gjengen på tur i dag. Det blås endel, men det var godt og varmt i sola.


Men når kvelden kommer så er det ikke mange varme gradene igjen, snart må vi fyre i ovnen hver kveld. Det er litt kos det også da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...