onsdag 19. september 2012

Holleia here I come


Siden mamsen har fri fra jobb i dag så ble det tur på Holleia for oss alle sammen. 


Da er det godt at det går noen bekker på kryss og tvers så jeg kan snike meg ned sammen med Lady for å drikke bitte litt. Jeg går nesten i ett med naturen, så jeg er en sånn kamuflasjehund sier mamsen.


Det er litt annerledes å gå på skautur enn fjelltur. Her ser en nesten ingen steder i det heletatt... bare bort til neste buske. Men det er fin grusvei å gå på da, så da slipper jeg å bli bært. Mamsen er godt kjent da, så vi tar av i veikryss og følger stier til en ny vei og vips så var vi på en vei som jeg har gått før! Den visste jeg gikk rett hjem, så vi hadde gått en skikkelig runde... Tydlig at jeg har blitt stor ja!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...