fredag 3. august 2012

Sosial uten hund


I går kveld var jeg og en venninne på Jailhouse Rock i Hønefoss. I pøsende regnvær så var det ikke så mange som satt ute før det startet. Vi møttes på restaurant og spiste middag, før vi gikk på 2 brødre for noen forfriskninger før forestillingen begynte kl 21 på Gamle Fengslet.


Dette var tredje året på rad vi var der, og det var bedre i år enn i fjor syntes jeg. Men første året var aller best. De har noen imponerende stemmer og er flinke imitatorer. Litt husmorferie må man ha.


Siden det nærmer seg avreise for Happy for denne gang, så tok jeg med kamera på kveldens tur i skauen. Her koser Malin seg i en tilnærmet sølepytt.


Tessy, Lady og Happy


Ronja kom for å være med også, så hun blir nok like fotogen som de andre regner jeg med.


Lady begynner å få igjen pelsen etter valpingen, så til vinteren skal nok ikke hun fryse.


Happy og Ronja

Ronja holder seg mest i beina mine når vi er på tur, men sjekker ut hva de andre driver med når de er i nærheten.


Tessy

Alle jentene mine, Mounty var ikke interessert i mer fotografering. Jentene begynte å bli litt lei dem også. Vi får ta noen langturer i løpet av helga, for det er ikke sikkert Kenneth gidder det når han skal være hundepasser og huspasser mens vi er på Kefallonia. Gjett om jeg gleder meg til å dra på mandag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...