fredag 31. august 2012

Jeg vil har en helt vidundelig høst!


Høstens siste regndråper! Deffinitivt! Ja om noen skulle lure så har jeg bestemt at det skal bli en helt utrolig praktfull høst fra og med i morgen! Ikke mer regn, neste nedbør kommer som snø i slutten av november! 


Tessy slenger inn en liten hilsen til Merethe som er borte i helga:
"Siden du sjekket inn på Hotell Hole så har jeg hele rommet ditt for meg selv! Herlig, du ser jeg oppdaterer FB med pc'n din? Så langt er jeg halvveis i bøtta med godbiter, rekker nok å tømme den før du kommer hjem på søndag... Kos deg! Jeg skal på tur både i morgen og på søndag... da blir jeg sliten så jeg ikke orker å gjøre så veldig mye ugang regner mutter'n med!"


Husjh husjh, nå vil jeg har fred! Slukk taklyset når du går...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...