onsdag 1. august 2012

Hole Hotell


Tessy ble kjørt til Hotel Hole i går, for planen er at hun skal være der når vi er i Hellas neste uke. Da blir det ikke så mange hunder å passe på for Kenneth som er hjemme. Mounty skal være med Happy hjem på mandag og Ronja skal være hos ei jeg jobber sammen med, så da blir det bare tre stykker igjen hjemme her. Tessy har aldri vært i båt tidligere, men når Merethe har funnet seg type som bor ved fjorden og har egen båt, så må hun bare venne seg til det.

Tessy hadde ikke vært så veldig fornøyd til å begynne med. Tror kanskje det var greit at Merethe var der dette døgnet også. Hotel Hole har alle fasiliteter, til og med en Pus! Stakkars pus, for en sånn skapning har aldri Tessy sett tidligere engang tror jeg. Både hun og pus var like redde hverandre, men Tessy fant ut at pus i fart er kjempegøy. Tror hun har skikkelig godt av en uke på Hole Hotell. I går ettermiddag ble det båttur med innlagt sosialiseringstur Down Town Vik.
* *

Før jeg dro for å hente henne i ettermiddag, var vi en tur nede i elva. Etterpå slo jeg plenen, men det var ganske rått og langt, så det tok i overkant av to timer. Jeg klippet den litt kortere enn jeg pleier, for da slipper den å bli så fryktelig lang til vi kommer hjem igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...