torsdag 26. juli 2012

Våt pelsdott


I dag var det ganske varmt, så i lunsjen lå jeg rett ut i skyggen etter å ha jaktet kongler en stund. Når vi kom hjem gikk vi en tur ned i elva før det ble middag.


Jeg syns ikke noe særlig om vann altså, men det var litt godt å få avkjølt seg litt etter en varm dag.


Jeg la meg likesågodt ned for å sole meg sammen med Lillian.


Jeg kan ikke slappe av hele tiden, jeg må jo holde et øye med Miro også. Han har jo fått helt dilla på å bade og svømme, men det gidder ikke jeg altså!


Når Miro hadde rast fra seg så la han seg ved siden av meg for å gnage på en pinne han hadde funnet i elva. Han kunne jo ha tatt med en til meg også da!


Lettere kamuflert...




1 kommentar:

  1. Se der va du ja! Du va så skjønn at mamma hylte høyt. Eg ble seff jæla sjalu då. Ja så dine slaver ska te Hellas også ja. E visst en magnet det der stedet der ja. Mamma stinker hvitløk endå liksom. No følger eg deg ;) Kåkkar power!!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...