søndag 22. juli 2012

Kjekt med selskap...


Nå har jeg hatt besøk noen dager og det er helt topp. Vi er ute på litt forskjellig og da blir vi ganske slitne etterhvert. Jeg er egentlig flink til å legge meg i buret mitt for å sove, det er ikke Miro. Så han må tvangshviles. Da sover vi lenge begge to.


I går var vi på badetur på nedre Kollsjø'n igjen. Der liker jeg meg godt, for det er så mye lyng og undersøke.


Miro sitter og kikker på da store som bader, han er mye mer glad i vann enn meg. Jeg holder meg litt på avstand, de store hundene rister seg så veldig og da blir jeg søkk våt jeg også. Det liker jeg ikke.


Men jeg er litt nysgjerrig jeg også da! Det kan jo hende at det skjer noe spennende der de er, kanskje det er noen godbiter der også... man kan aldri vite...


Så ble jeg våt igjen da, ja ja en må vel venne seg til det når en deler hus med en bunsj med flater...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...