mandag 23. juli 2012

Badetur på Nedre Kollsjø'n

Når sola endelig titter fram så må man prøve å bade litt.


Miro koser seg på tur, Nedre Kollsjø'n er alltid like fristende for de firbeinte.


Full fart hele tiden, så da blir det bare en liten tusletur om ettermiddagen.


Miro hadde ingen intensjon om å bli våt!


Når jeg klippet alle de andre hundene, så tok jeg liksågodt en klipp på Miro også. Så nå er de loddne ørene helt glatte og fine som de skal være. Riktig så flink til å sitte rolig var han, skulle tro han ikke hadde gjort annet i hele sitt liv.


Jeg vil også!


Tessy koste seg så at hun var ikke oppe fra vannet fra vi kom til vi reiste igjen. Hun bare sto rolig og lot seg avkjøle.


Kommer du for å leike med oss?


Førstemann på land!


Ikke noe rart om dem blir litt slitne av en sånn tur...


Jo da det er tre hunder her...


Ronja og Miro er blitt gode venner og leiker fint sammen. Ronja er flink til å gå og legge seg for å sove, Miro må tvangshviles, han skal aller helst være med på alt hele tiden. Når jeg klippet plenen så tuslet han etter meg runde på runde, så da ble det tvangshviling i hundegården. Hadde ikke orket å være med i skauen om ettermiddagen om han hadde gått hele plenen rundt til jeg ble ferdig.


Ingen sinke denne her...


Må jo stå på for å få tak i det en vil her i livet...


Jippi, et snev av sommer.


Ada rister seg


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka härliga bilder på hundarna! De ser ut att ha det väldigt bra!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...