lørdag 2. juni 2012

NKK Drammen i dag


Mounty

Merethe var med for å sosialisere Tessy mot utstillingen i morgen på Øvrevold. Vi trodde vi var heldige og fikk parkert nære inngangen, men så viste det seg at i år hadde dem alle ringene nede på gressmatta. Og flatringen var aller nederst av dem alle! Det ble ikke de beste plasseringene, men en rød sløyfe fikk dem da hver seg.


Tromsøprinsessa og en brun valp.

Siden det var Trond Bergsjø som var øyenlyser i dag, så øyenlyste jeg både Happy og Mounty. Happy hadde perfekte øyne, men Mounty hadde en samling små uklarheter på venstre øye. De var så bitte små at jeg skulle ikke bekymre meg for dem. Men det ble en anmerkning på attesten, men hadde ikke noe å si avls messig.


Da vi kom hjem igjen kom det valpetittere, til kvelds så løp valpene løse sammen med de store.


Blomstene mine får gjennomgå av både valper og Tessy, så jeg får vel vente til juli med å få noe blomster som fungerer ute.


Sputter jord


Gras er godt.


Mounty koser seg med valpene




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...