søndag 17. juni 2012

Leiker på plenen


I dag er det siste dagen med seks valper, i morgen kveld drar Sognafarets Opal of Sahara "Scott". Da blir det bare fem stykker helt fram til fredag. Da skal den ene prinsessa ut å fly og Amber skal ned til Mandal.

En uke til med jobb nå, så har jeg en hel uke ferie. Da skal jeg og jentene kose oss! For Leif skal på motorsykkeltur med en haug kompiser. Gleder meg til det!


Alle hundene hjelper til å passe på når valpene er løse. De går i hver sin retning, så det er litt jobb og samle troppene igjen når det er på tide å inn til kvelds.


Sognafarets Heartbrake Amber


Noen ganger sitter jeg å funderer og andre ganger bare sitter jeg...


Sognafarets Only Amethyst


Sognafarets Password Required


Mounty og Sognafarets Opal of Sahara


Pitstop for drikke


Man må ta seg tid til å lukte på blomstene.


Bare lukte og ikke smake er ikke fult så enkelt...


Sognafarets Sicret Circle


Så var det full fart igjen...


Kos...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...