onsdag 27. juni 2012

Kos på plenen



I dag har vi bare vært hjemme og koset oss. Jeg har fått en ny opplevelse i dag. Lillian skulle gjøre reint hos hønene og da passet det ikke at jeg ble med inn til dem. Kan ikke skjønne det egentlig, de var jo redde for meg så det hadde sikkert gått greit.


De store hundene er så snille med meg, jeg føler meg ordentlig velkommen her. Det er liksom ikke så ille å ha dratt fra Occis gjengen. De andre hundene ble satt i hundegården og jeg fikk min egen innhegning når hønene skulle få reint. Det passet ut med at jeg skulle spise, så da ble ikke tiden så lang for meg. Lillian sa at det ikke tok mer enn en halv time, så det gikk greit. Jeg må visst venne meg til å være der, for det skal jeg når jeg blir stor og Lilllian skal på jobb. Når jeg er liten så må jeg venne meg til den alene, for leiken kan ta litt av om vi er fler hos meg.


Først snuser jeg også snuser dem... I dag fikk vi ligge å kose oss lenge på plenen.


Noen ganger klør det litt når en har jobbet så veldig som jeg gjorde i dag altså.


Tessy er kjempesnill, jeg får lov å klatre rundt på henne.


De andre sto og så på oss, de var sikkert missunlige!


Etterpå fant jeg noe som de kaller trapp. Når jeg blir litt større så kan jeg klatre opp her for å komme inn igjen, men jeg må vente litt.


Innimellom må jeg hvile litt...


Men så kan jeg ta meg en runde for å sjekke mer.


Eller bare ligge og fundere litt til...


Vi er et fint par da, ikke sant?


Malin liker å kose seg hun også.


Alle synes jeg er så nydelig, så de løfter meg stadig opp for å kose litt med meg.


Da var det godt å komme inn for å sove litt i buret mitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...