fredag 1. juni 2012

Hodebilder jenter

Jentene er 7 uker i helga


I morgen skal Merethe være med på utstilling i Drammen med Tessy for sosialiseringen sin skyld. Jeg har hatt henne med på jobb to dager og tidligere i uka var vi på skikkelig runde i Hønefoss by. Så går det ikke bedre på søndag på utstillingen på Øvrevold, så veit ikke jeg. Forhåpentligvis så har ikke denne dommeren skjegg, briller og caps.



I dag hadde jeg besøk av ei som skal ha valp på Happy sitt kull. Har hilst på Stine før også, men nå ville hun og en venninne se på valpene samtidig som dem fikk hilse på Happy. Valgets kval sto mellom tispe og hanne, godt hun har litt tid å fundere på.


Valpene ble tatt inn litt tidligere i kveld enn dem pleier. Når gradestokken kryper under 10 grader og sur vind nesten uler rundt vegga, så er det greit å komme inn i valpebingen igjen. Selv om kalenderen viser juni så fyrer jeg med ved i kveld jeg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...