torsdag 31. mai 2012

Se hva jeg fant!


Ikke ta den da, det var jeg som fant den twistdotten!


Den blir bare lengre og lengre...


Kjempegøy var det når de holdt på, men jeg måtte passe på når de fikk dratt den fra hverandre. Twistdotter er ikke å spøke med for små mager. Det er egentlig bare en tugge av lange tråder.


Så var gleden over for denne valpen, da tok jeg dotten og han ble rimelig snurt. Så seg straks om etter hvor den svarte valpen hadde tatt veien med sin del av dotten.


Den prøvde å gjemme seg under trampolina, men kom ingen vei gitt.


Mounty prøvde å innynde seg for å få sin del av twistdotten, men den ble min den også. Alle syntes det var skikkelig utettferdig at jeg ødela all morroa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...