søndag 13. mai 2012

Patran med Mounty


"Skulle disse lukte godt?"

Mounty er Patran sin hund. Hun har vært med når vi har hatt tidligere fotoshooter, så i dag var det hennes tur med poseringer med hunden sin.


Mounty er snill og grei og gjør stort sett som han får beskjed om.


To som er mer glade i hverandre skal man leite lenge etter...



Kjærtegn er ikke Mounty særlig knipen på...


Jeg vet ikke om det er hunder generelt, eller om det er Mounty... men sjekk den tungekontrollen!


Rart med det, men alle mine hunder liker å posere forran kamera. Malin og Lady fryder seg i hvitveisenga i jordekanten.


Fine jenter... utrolig glad i hver enkelt av hundene mine...


Med fem hunder rundt et sovende barn i en blomstereng, så minner det litt om Snøhvit og de sju dvergene...


Mounty "seaside"


Ada


2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så utrolig fine bilder du tar av hundene.
    Kan du gi meg(en fersking med speilreflekskamera) noen tips til hvilke innstillinger som gir så nydelige bilder?

    SvarSlett
    Svar
    1. Auto uten blitz ute og med blitz inne ;)

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...