torsdag 17. mai 2012

Navnevalgets kvaler...

Jeg har et par brødre som gjerne vil ha et nytt hjem også...



Ta en titt på siden til Britta. www.occis.se for å se bilder av både meg, dem, mamma og pappa.

Rart dette her med navn, det skaper stort sett assosiasjoner til både det ene og det andre. Men det er nå tross alt en ting som en skal ha gjennom hele livet, så da bør det være bra. Jeg synes mitt "papirnavn" passet utmerket til det teamet jeg og Lillian skal bli. Nybegynnerflaks... Håper det slår til... Men så var det dette daglige navnet da... Skal det være et menneske navn, eller et typisk hundenavn, eller bare noe helt ut av det blå? Neimen ikke godt å si.

I går kom klippemaskinen på postkontoret, så nå er det bare å få hentet den. Spørs om det er en flat eller to som må til pers for å se om den fungerer...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...