søndag 27. mai 2012

Herlig Pinse


Når det er rundt 30 varmegrader er jeg veldig glad for at jeg bor så nære vann som det jeg gjør. Utrolig godt å kunne avkjøle seg i vannet om dagen. Vannet i elva var målt til 18 grader i går så nå går det snart ann for en som meg å bade også.


Lady storkoser seg med det svalende vannet.


Happy og Lady

Happy og Lady er vel dem som er mest ivrige etter å svømme. Dem er først ut i vannet og sist oppe igjen. Stort sett så står Lady og rister bare før vi går opp igjen. En blanding av at hun begynner å bli kald og at hun er så giret at hun nesten tar helt av.


Når dem kommer opp igjen så hjelper de hverandre med å tørke av det verste vannet, så rister de seg om kapp. Da er det best å være på noen meter avstand, for ellers så får en en skikkelig dusj og blir våt fra topp til tå!


Mounty er litt oppgitt over disse jentene, han er ikke så vildt begeistret over vannet. Han tusler rundt i vannkanten for å avkjøle seg og så er det bra for han.


Lady, Happy og Malin


Patran i frådene vannmasser.


Ha en riktig trivelig Pinse! Nå er vi alle "pinsevenner", som dem sa på radioen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...