fredag 4. mai 2012

Endelig helg...

Husk valpetreffet på søndag!



Når jeg legger nye aviser i valpekassa så er alle valpene i hundeseng med tepper de skal ha med seg når de flytter hjemmefra. Nå har de blitt så store at de krabber over kanten for å utforske oområdet rundt senga og valpekassa også.


De eldste er snart tre uker gamle, så om en ukes tid kan de begynne å være ute noen timer om dagen.


Nå har begge de to Prinsessene åpnet øynene også.


Etter middagen i dag så klippet jeg klør på alle tolv. De eldste var det andre gangen, men det var første gangen for de to Prinsessene. Når de hadde blitt klippet så fikk de ta seg en runde på stuegolvet. Det var kjempeskummelt og det var et salig kor mens de holdt på.


Voff voff!


Endelig var det tørre aviser i kassa og mamma lå på plass for å vente på sine yndige edelsteiner. Gjett om det var gjensynsglede? Skulle tro de ikke hadde sett hverandre på mange timer.


Så senket freden seg. Øverst så ser dere Prinsessene, det er de to med korrekturlakk på rumpen. De hevder seg bra i matfatet og holder på puppen. Skal se om jeg får litt hjelp av Merethe i morgen så hver enkelt får seg et hodebilde. Nå har de fått et våkent blikk, så de er riktig så gossine alle sammen. 12. mai kommer de første for å titte på de små, så da går det slag i slag før de skal leveres midten av juni. Godt jeg har tatt meg noen feriedager innimellom helligdagene og fri onsdagene mine. Herlig tid i møte nå.


Mounty og Lady


Flatene er overivrige med å få gitt bort litt kos. De blir aldri lei dem...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...