lørdag 7. april 2012

SOOOOOOL



Da er det bare å vente på at sola skal få varmet litt for så å komme seg ut, for på mandag kommer regnet og skal vare noen dager. Blir nok ikke noe vasking av hus og hunder før mandag da tenker jeg. Tirsdag er det jobb igjen så da blir det å sitte inne og se ut på været. Mens en venter på at sola skal få gjort sitt med å varme opp kuldegradene fra natta blir det litt titting på nettet for å se om det har skjedd litt i verden. Noen aviser, blogger og hjemmesider, før en titter innom Facebook for å få med seg siste sladderen. Høysesong i vinter på partnerbytte har jeg intrykket av. Blir egentlig litt lei av alle disse verdens beste kjærestene de har fått seg, for det varer jo ikke så mange årene før de finner seg en ny verdens beste.


I går ettermiddag dro jeg og Patran oppover til Luserud for å bytte med Merethe. Vi gikk en tur med Mounty, Malin og agentene før jeg tok med meg Merethe ned igjen sammen med Mounty. Han hadde nesten ikke spist så vi byttet han med Malin. Tidligere på dagen hadde de vært en tur hos Trine Lise, så Mounty og Ragnar hadde fått leike og aiere en times tid. Det var stas for han.


Tessy var i allefall glad for at Mounty var tilbake igjen. Etter middag sovnet hun med hodet på ryggen til Mounty. Begge agentene er storbegeistret for han. Disse jentene har ikke samme tålmodigheten med dem som det han har. Han er nok litt valp ennå når dem inviterer til leik. Men ellers er han utrolig rolig.


Veronica har nedtelling til hun kan hente Santo, i går fikk jeg sms om jeg ikke kunne si i fra når det var nye bilder av han i dagboka. Er ikke fult så sikker på om hun nyter sydens varme fult ut... men om tre dager får  hun hilse på han for første gang. Får vel ta med meg han når jeg drar for å hente henne på toget på tirsdag tenker jeg.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...