fredag 27. april 2012

Smykkeskrinet


Sognafarets Live and let Die "Santo" på oppdrag utstillingstrening. Han ser flott ut, litt mer trening nå så kommer halen viftende også.


Oppdrag "Nydlige Vestlandet" er en stor utfordring for Santo. Det er så mye å sjekke ut på turene. Da er det godt med drikkepauser innimellom.


Juvelene begynenr å bli store nå når de fleste har fått knall blå øyne, de begynner å stavre seg fram i valpekassa så de trives bra med to mødre. Lady og Ada skifter på å ligge i kassa hos dem. Ada bærer sine opp i kassa til Lady bare jeg snur ryggen til. En fordel er det at valpenen får mye mer melk enn om de bare hadde hatt en tispe, og det er enklere for de tre små prinsessene å holde varmen mellom de store valpene.


De små er flinke til å holde på plassen sin og slipper ikke puppen, men avlikevel så tar jeg dem til side i den valpekassa de skal ligge i for å få melk av Ada. Når Ada sine pupper er litt slunkne, så legger Lady seg der og steller de små.


Deilig og mett!


Prinsessene er merket med korrekturlakk nå så de ikke skal blandes med juvelene. I og med at Ada vil ha alle samlet for å være en god mor for både unger og barnebarn, så må det bli sånn.


Den som sover synder ikke. De minste valpene sover forholdsvis mye ennå. De kroer seg sammen med en eller to andre valper.


Jeg må si jeg virkelig gleder meg til å ha fri fram til torsdag. Får gjøre unna litt kjedelig husarbeide på formiddagen i morgen, så skal jeg ta noen bilder regner jeg med. Langtur på de store hundene skal det bli også.


Lady koser seg med både prinsesser og juveler.


Hodepute må man ha når en skal sove.


Dyr trenger nærhet dem også.


Ønsker alle en nydelig helg med mye finvær og lykke til på utstilling til Sognafarets Sierra Morena "Tiril" og Guri som skal på det i helga. Denne solnedgangen i kveld tyder nå på finvær i morgen i allefall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...