mandag 12. mars 2012

Ultralyd...

Time hos dyrlegen i dag og det ble konstatert valper. Chan og Lady blir foreldre like over påske. Det blir spennende, da begge er valper fra meg. Chan er sønn av Malin og halvbroren til både Tessy og Happy.


Sognafarets Lord of Killimanjaro "Chan" med reserve cert på Flatmesterskapet.


Sognafarets Black Plymouth Savoy "Lady" 27 dager drektig.

Litt trist at jeg oppdaget i helga at det ikke ble noe mer trening på Nedmarken med trosdagsgjengen for min del i alle fall. Men når visse har litt lite biologikunnskaper og bare MÅ poengtere ting hele tiden. Jeg gidder ikke kjøre i 45 minutter for å irritere meg en time og kjøre 45 minutter hjem. Da sier jeg bare lykke til med treningen, og jeg finner på noe annet. Det hele begynte med noen som hadde lyst til å møtes for at hundene skulle bli litt sosialisert og trene litt sammen. Rett og slett bare for å ha det kos uten all keiken og spettakelet i hundeklubbene. Men det tok ikke et år engang før det ble samme spetaklet. Så da sier jeg takk for koselig trening og lykke til videre for dem som vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...