søndag 18. mars 2012

Sååååååååååååå forkjølet


Siden jeg er sørpe forkjørlet så tok Merethe med seg alle hundene til skogs i dag i solskinnet. Jeg hadde mer enn nok med å få vasket huset, for det var omtrent som en sandkasse. Siden det kommer valper snart så fikk hunderommet en skikkelig rundvask og alle burene fikk reine tepper. Når Merethe kom ned igjen så lurte hun på om det var nødvendig med alt styret når jeg var syk, men jeg orket ikke tanken på å gå på med vasking etter jobb i morgen heller. Det ble en times pause midt på dagen i stol i garasjeveggen. Det var godt og jeg angret skikkelig på at jeg hadde begynt med vasking i dag. Patran satte opp trampolina sin så si på egenhånd i dag, så nå er det offesielt vår hos oss også. Mangler bare at hestehoven og hvitveisen spretter opp.


Naturen er vakker


To agenter på oppdrag med Merethe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...