torsdag 16. februar 2012

Snart helg!



Etter mine mange mil i bil de siste dagene så angrer jeg bitte litt på utstillingen i Bø på søndag, Hamar helga etter, så det blir nok en stund til jeg skal kjøre bil om jeg ikke er aldeles elt nødt!


Hvem trenger vel å dra lange veier for å gå på ski når en har slike OL løyper på jordet?


Bildene er fra helga, da Merethe var hundepasser. Håper på fint vær til helga også, så jeg kan få nyte en skitur på jordet i solskinn og kanskje det blir pølsegrilling også!


Tessy i dyp snø!


Nå har Ada også fått løpetid, så Mounty går omtrent av hengslene her. Både han og Tessy er med meg på jobb om dagen, men neste løpetid så tror jeg jammen jeg skulle hatt et løpetidshjem til han. Han er blitt skikkelig utbryterkonge blitt og presser seg fram gjennom den minste sprekk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...