torsdag 23. februar 2012

Ny blødene frøken i hus...


Det er sååååååååå urettferdig at jeg må være nede når alle dere andre er oppe altså! Bare vent til jeg klarer å klatre gjennom rekkverket!

Jeg hadde med Mounty på jobb i dag, men å få i han noe mat var ikke så enkelt. Etter middag så fikk jeg i det minste i han noen grillpølser og litt lumpe, litt rester av fiskemiddagen og det var det. Tørrfor sputter han ut igjen om jeg putter det i munnen hans. Tenker med gru på forrige løpetid da han sluttet helt å ta til seg næring for å ende opp hos dyrlegen med intravenøst til slutt. Så denne gangen er det noe "tvangsforing" for at han ikke skal bli så fryktelig tynn igjen.

Om kvelden hentet jeg og Patran Happy på Hamremoen. Tessy ble lekekammerat med en gang siden Mounty måtte være nede. Virker som om Happy storkoser seg med en liten pøbel som biter og rister hanne i ørene og klatrer over magen hennes.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...