torsdag 2. februar 2012

Mest svada... men ganske meg da...


Lyst på langt hår? Prøv og merk forskjellen...

Jo jeg er litt svak for reklame, særlig når det står NYHET! Ting må jo prøves så en vet om det er noe i det. Hadde ikke menneskeheten gjort det så hadde vi ennå kun hatt tørket kjøtt og barkebrød. Denne shampooen skal hjelpe på nordisk slitt og flisete hår. Da må det jo være yppelig for meg. Vel hjemme så leste jeg den lille skriften bak på flaska også. Rene og naturlige mineraler. Det finnes ikke skitne mineraler meg bekjent, og mineraler er naturlige da de ikke er kjemisk framstilt... Ved hjelp av dyptvirkende mineraler og proteiner så vokser håret langt og sterkt. Håret i seg selv er dødt, det vokser bare ett sted og det er i rota. Hadde vært litt stilig med hår som hadde vokst i to ender... På listen over ingredienser viser 54!!!! forskjellige ting DA bare må denne shampooen være helt unik. Det gjenstår å se, en shamponering gjennomført, etterfulgt av balsam i samme serie. Det har jeg hørt er et MUST!


På jobben forrige uke fikk jeg brodder som kunne monteres i egne sko. Godt Thea tenker på meg at jeg ikke skal dette og ødlegge meg på glatta! Vi fant ut at jeg kanskje måtte invistere i noen andre sko enn dem jeg går i sommer som vinter. Joggesko har nok ikke tykk nok såle. Kan bli litt i overkant effektivt å ha fotsoneterapi samtidig som en går tur kanskje... selv for meg.


Ved å se på dette bildet så er det to ting som slår meg.

1. jula er over (har vært en julestjerne ja)
2. jeg er ingen gartner


Men orkideen setter pris på mine gartneregenskaper. Hadde helt glemt den bort jeg når den ble avblomstret, men når den dukket fram bak gardinen i stua så hadde jeg tenkt å kaste den. Et par måneder uten vann så trodde jeg den hadde hatt brune blader. Men neida, den var uforskammende grønn til å være en av mine potteplanter... Så fikk den vann da isteden for å havne i komposten. Etter et par uker med vanning så kom det jammen meg knupper!!! Ja jeg skal ikke være for stolt da før dem spretter ut. Blir det blomster på den igjen så tror jeg jammen jeg skal invistere i noen flere til stuevinduet mitt. Pynter opp litt ved siden av en pjuskete breine og en overvokst alovera.


Tessy er absolutt ikke overbevist om at forsekkene er tomme og skal kastes. Det kan jo hende det er igjen en eneste liten kule. Det er kjempespennende i og med at det ikke er valpefor. Annen smak er bedre enn vanlig smak... kanskje hun er litt lik meg? Alt nytt må prøves...


Liten pote har blitt kjempestor pote. Litt synd disse valpene vokser så fort... kunne godt brukt dobbelt så lang tid på å bli store. Nå har Tessy knekt koden med å gå ned trappa også. Litt i overkant modig og hopper over siste trappetrinnet. Men hun lærer vel hun også med tiden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...