søndag 29. januar 2012

Skitur i snøvær

I går var en veldig effektiv dag. Både med handling på formiddagen, skitur med hunder, og reingjøring hos hønene. I dag var det bare kos så langt i allefall.


Etter frokost tok jeg med fotoapparatet og hundene ut. Overskyet og egentlig ikke særlig ideelt å ta bilder av svarte pelsdotter i mye snø, men noen bilder ble det nå da.


Bare skyene forsvinner nå og et par uker til så har jeg sol inn av vinduene igjen. Det er noe jeg ser fram til i allefall.


Alle hundene storkoser seg når de før løpe  iløssnøen på jordet.


Til og med Ada har rimelig full fart da, men hun vil egentlig fort innigjen for å sove ved vedovnen. Når hun skjønte at jeg skulle innigjen med Tessy, samtidig som jeg skulle ta på meg ski ville hun også innigjen.


Ikke alltid det blir som en vil når en er liten. Noen ganger må man bare innse at en kommer til kort.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...